Otizm Farkındalığı Haftası kapsamında anlamlı bir etkinliğe imza atan Üsküdar Belediyesi, “Farklılıklar bize renk katar” dedi. Belediye Başkanı Sinem Dedetaş;
Bağışlarınızla gençlik kollarını destekleyin!